پاورپوینت استراتژی های مدیریت تغییر

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های مدیریت تغییر،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت

تغییر استراتژیک
تغییر استراتژیک به مسایل بلند مدت ، کلی و کلان سازمان برمی گردد .
تغییر استراتژیک درباره حرکت از وضعیت فعلی به وضعیت آتی است که عموماً در قالب واژه هایی چون بینش استراتژیک تعریف شده است .
این تعریف جامع بر ویژگی های موقعیت یابی رقابتی و اهداف استراتژیک برای کسب و حفظ مزیت رقابتی و برای توسعه بازار – محصول تأکید می‌کند.
توانایی شرکت در شناسایی و درک عوامل مؤثر رقابتی و نحوه تغییر آنها در طول زمان و هم چنین شایستگی و توانایی شرکت در بسیج و مدیریت منابع لازم برای دادن پاسخی مناسب در طول زمان .
پتیگرو و ویپ (1991) بر اساس تحقیقات خود در زمینه رقابتی بودن و مدیریت تغییر در صنایع نشر، بیمه ، خدمات مالی و موتورسازی ، هشدار داده اند که :
فرایندی که براساس آن تغییرات استراتژیک اعمال می شود ، به ندرت مراحل     تجزیه و تحلیل ، انتخاب و اجرا با موفقیت و تا آخر طی می کند . تغییرات در محیط شرکت ، دائماً منطق و فرایند تغییرات استراتژیک را تهدید می کند : معضلات بروز می کند ما نتیجه می گیریم که یکی از ویژگی های بارز این فرایند ، تا آن جا که به اقدامات مدیریتی مربوط می شود ، ابهام آن است ؛ به ندرت می توان منطقی مشخص برای تغییر استراتژیک پیدا کرد . در عوض این فرایند می تواند نیروی محرک خود را از ملغمه ای از عوامل سیاسی ، اقتصادی و فردی کسب کند . آنها که مدیریت این فرایند را به عهده دارند دائماً ارزیابی می کنند ، انتخاب ها را تکرار می کنند و دائماً کنترل می کنند ...





دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 6020 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:73 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل