تحقیق بررسي پيرامون انواع پل ها و ساختارشان

دسته بندي : مهندسی عمران » پل
دانلود تحقیق با موضوع انواع پل ها و ساختارهای آن ها،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


مقدمه تحقیق:
اين تحقیق به بحث و بررسي پيرامون انواع پل ها و ساختارشان پرداخته است. شما در اين تحقیق، با انواع پل هاي تيري، پل هاي قوسي، پل هاي زيرقوسي و پل هاي معلق آشنا خواهيد شد. به علاوه اين كه نيروهايي را كه بر پل ها تاثير مي گذارند را خواهيد شناخت و نيز عكس هايي را از پل هاي معلق، پل هاي تيري و پل هاي قوسي و زير قوسي را تماشا خواهيد كرد. 

اين تحقیق با زباني ساده و قابل فهم به بررسي پل ها مي پردازد. اميد است مورد رضايت شما قرار گيرد. بدون شك تا به حال پلي را ديده ايد و يا به احتمال زياد از روي يكي از آن ها عبور كرده ايد. حتي اگر شما تخته يا كنده درخت را براي جلوگيري از خيس شدن خود بر روي آب قرار دهيد در واقع شما يك پل ساخته ايد. حقيقتاً پل ها در همه جا وجود دارند و در واقع يك بخش طبيعي و بديهي از زندگي روزمره ما را تشكيل مي دهند. 

يك پل مسيري را بر روي مانع ايجاد مي كند كه اين موانع مي تواند رودخانه، دره، جاده، خطوط راه آهن و ... باشد.در اين تحقیق، ما سه نوع اصلي از پل ها را مورد مطالعه و بررسي قرار خواهيم داد كه شما مي توانيد بفهميد كه هركدام چگونه كار مي كنند. نوع پل به كار رفته در يك مكان به نوع مانع موجود در آن جا بستگي دارد. معيار اصلي در تعيين نوع پل وسعت و گستردگي آن مانع مي باشد. چه مسافتي ميان طرفين مانع وجود دارد؟ اين مسئله، فاكتور اصلي در تعيين نوع پلي است كه قرار است در آن محل احداث شود. با سپري شدن زمان و  مطالعه اين تحقیق، علت آن را متوجه خواهيد شد. 
دسته بندی: مهندسی عمران » پل

تعداد مشاهده: 13409 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:89 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.