دانلود گزارش کارآموزی كارخانه سايش سازي حرفه وفن صنايع بسته بندي

دسته بندي : عمومی » پروژه کارآموزی
در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
فهرست
مقدمه:
فصل اول
1-تاريخچه بسته بندي در جهان
2-تاريخچه  بسته بندي در ايران
فصل دوم :
انواع ماشينهاي بسته بندي
فصل سوم:
1-قسمت ثابت دستگاه
2-قسمت متحرك دستگاه
3-قسمت ايمني دستگاه
4-قطعات جانبي
5-مونتاژ نهايي
6-سيستم برق دستگاه
7-اشكالات فني دستگاه
فصل چهارم :
سپاسگزاري
گزارش هفتگي 
مقدمه:
كارخانه سايش سازي حرفه وفن در صنايع بسته بندي فعاليت دارد كه داراي حجم كاري سنگين مي باشد و در سال 1354 با قطعه سازي و ساخت قطعات چاپ و بسته بندي شروع به كار كرد تا سال 1358 به علت اينكه كليه صنعت از كشورهاي اروپائي تغذيه مي شد اين ماشين سازي رشد چنداني نداشت بلكه فقط مي توانست خود را سر پا نگه دارد. بعد از انقلاب اسلامي يكي از اركان انقلاب،انقلاب صنعتي بود و اين كارخانه توليدي مفتخر است كه كارهاي را انجام داده كه در كشور براي اولين بار انجام مي شود و باعث شد كه در طول جنگ از خروج ارز جلوگيري نمايد.
هدف من از انتخاب موضوع ساخت ماشين دايكات (ماشين تيغ زني)در زمان كنوني علت حركت اقتصادي و خارج شدن و يك قطبي بودن صادرات نفت به صورت غير نفتي مي باشد.
ساخت اين دستگاه خوشبختانه تحولي را در صنايع بسته بندي به وجود آورده است. چنانچه چند دهه قبل نبود اين در ايران به وضوح مشخص بود كه حتي تعداد اين ماشين به تعداد انگشتان يك دست نمي بود و به قيمت هاي بسيار گزاف خريد و فروش مي شد و توليد اين ماشين در ايران در مرحله اول كنترل قيمت حتي از سوي بيگانگان ايجاد كرد و در مرحله دوم از وارد كردن اين ماشين جلوگيري كرد و در مرحله سوم با توليد انبوه نياز مصرف كنندگان را بر طرف نمود.
ماشين توليد شده دايكات در ايران تا كنون جايگاه خود را بسيار خوب پيدا كرده است در تحقيقاتي كه به عمل آمده نشان داده است كه در كارگاهايي كه از ماشين استفاده مي كردند بسيار راضي بوده اند حتي در كارگاهها شنيده مي شد كه از نوع خارجي هم بهتر است. جهت تحقيق به چند كارخانه اي كه رفته بودم براي عمكرد اين ماشين در آنجا مي ديدم كه بودن اين ماشين در صنايع بسته بندي چقدر مهم والزامي است،زيرا بريدن جعبه هايي با فرمهاي خاص به غير از اين ماشين امكان پذير نيست وبه زيبايي هر فرم رابا اين ماشن مي توان به دقت بالا تيغ زد.
كاربرد بيشتر اين دستگاه براي جعبه هايي مي باشد كه مي بايست لمينت شوند. در اين كارخانه دستگاه ديگري بنام بيندر(جلد كن اتوماتيك)ساخته مي شود كه كاربرد آن براي صحافي كتاب مي باشد كه حتي دانشگاههاي مختلف از جمله دانشگاه الزهرا و دانشگاه تهران اين دستگاه را خريداري  كرده اند.
در جهان كنوني در صنعت ،صادرات بسته بندي حرف اول را مي زند كه در چند سال قبل صنايع بسته بندي بسيار ضعيف عمل كرده است. خوشبختانه در چند سال اخير به اين صنعت توجه بيشتري شده است و اين كارخانه يكي از پيشگامان اين صنعت مي باشد كه ساخت اين ماشين مورد بحث از اولين سازنده هاي اين ماشين در ايران مي باشد وجهت ارتقاي كيفي فني اين ماشين و رقابت با نوع خارجي آن در اين كارخانه بسيار انجام پذيرفته .
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 34


دسته بندی: عمومی » پروژه کارآموزی

تعداد مشاهده: 14241 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:23 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل